ساسی مانکن

ساسان یـافته با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ رپ فارسی است. نام دیگر مانکن وی درون مـیانـه دهه هشتاد بـه همراه همشـهری‌اش حسین مخته بـه شـهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» بـه همکاری با او ادامـه داد.

ساسی مانکن بعد از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً بـه امـیرمسعود و اخیراً بـه امـیر ارشیـا سپرده است.

او سال ۲۰۱۲ بـه کشور مالزی شـهر کوالالامپور رفت و در آنجا زندگی مـی‌کند.

خانوم دنیـا جهانبخت بطور کامل مشخص نیست چه کاره بوده و هست اما طبق شنیده ها او را مانکن لباس و مدلینگ معرفی مـیکنند اما هنوز عهایی از کارهای مدلینگ او دیده نشده است.

او با داشتن بیش از ۱٫۵ مـیلیون فالوور درون اینستاگرام رقیب تازه ای به منظور بازیگران نام آشنای ایرانی هست و نکته قابل توجه این هست کـه وی ۹۰۰ هزار فالور داشت و در طی ۳ روز بابت این ماجرا ۶۰۰ هزار بـه فالورهایش اضافه شده اند.

در جدیدترین جنجال خبری ازدواج دنیـا جهانبخت با ساسی مانکن خواننده بود.

این خبر کـه در ابتدا شابعه بـه نظر مـی رسید رفته رفته رنگ واقعیت بـه خود گرفت و بصورت رسمـی هم ساسی مانکن هم دنیـا جهانبخت بـه رابطه بکدیگری اذعان د اما این رابطه چند ماه بطول نکشید کـه دنیـا جهانبخت با پست عکسی از گریـه خود خبر از جدایی از ساسی مانکن را داد.

دنیـا جهانبخت همچنین اقدام بـه انتشار ویدیوهایی جنجالی از جمله خود و گریـه و ناله هایش درون اینستاگرام نمود کـه هم اکنون این موارد را حذف کرده است.

همـین کافی بود بیکاران سایبری محلی به منظور تجمع خوب پیدا کنند که تا این بحظه بیش از صدها هزار کامنت درون آخرین پست دنیـا جهانبخت دیده مـیشود که تا جایی کـه او مجبور بـه پاک آخرین پست خود شد اما همچنان این کامنت ها ادامـه دار است.

ماجرا بـه همـینجا ختم نمـیشود و سیل فحش درون پیج ساسی مانکن هم ادامـه دارد.

دنیـا جهانبخت، نام دیگر مانکن کـه شایعه بی‌اساس و تقریبا مضحک نسبت فامـیلی‌اش با نوه یک سیـاستمدار هم بـه گوش مـی‌رسید، درون روزهای گذشته با رو خال‌کوبی‌هایی بـه نام ساسان (ساسی مانکن ) خواست عشق و رابطه خود را با این خواننده ثابت کند، از طرف دیگر اما ساسی و طلا یک ویدئو از مـیهمانی درون وضعیتی خاص منتشر د کـه به این مساله دامن زد.

سرنوشت این ماجرا، شاید مبتذل باشد، شاید چندان اهمـیتی درون هیچ مساله‌ای نداشته باشد، اما مخاطب و افکار عمومـی مـیلیونی را با خود همراه کرده است. نام دیگر مانکن این موضوع که تا جایی پیش رفته کـه زمانی کـه الناز شاکردوست با بیش از ۳ مـیلیون مخاطب، عکسی از خود گذاشته بیش از نیمـی از کامنت‌ها مربوط بـه ماجرای دنیـا جهانبخت است، نـه عکسی کـه یک ستاره رسمـی و مجاز از خود منتشر کرده است.


عدنیـا جهانبخت

دنیـا جهانبخت و گل های ساسی مانکن

عجدید دنیـا جهانبخت

عقدیمـی دنیـا جهانبخت

خبر ایرانی

مجله اینترنتی آسمانیـها۹۰

: نام دیگر مانکن




[ساسی مانکن و دوست ش , دنیـا جهانبخت کیست؟ +تصاویر ... نام دیگر مانکن]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 13:38:00 +0000